Bulaşık makinesinde i40, i43 veya i44 hata mesajı görünüyor

Son güncelleme zamanı 28.11.2019 10:39

Sorun

  • Bulaşık makinesinde i40, i43 veya i44 hata mesajı görünüyor.

İlgili olanlar:

  • entegre bulaşık makinesi
  • bağımsız bulaşık makinesi

Çözüm

1. Filtrelerin temiz olup olmadığını kontrol edin

  • Kirli filtreler su akışını yavaşlatır, bu da yetersiz bulaşık yıkama sonuçlarına yol açar.
  • Filtreleri düzenli olarak kontrol edip temizleyin.
  • Temizleme ve bakım hakkında bilgileri kullanım kılavuzunda bulabilirsiniz.
  • Kullanım kılavuzunu buradan indirebilirsiniz.

2. Cihazınızı sıfırlayın

  • Bulaşık makinesinin fişini çekin, 1 dakika bekleyin ve tekrar prize takın.
  • Ayrıca panel üzerindeki sigortaları / güç düğmesini kullanarak da gücü kapatabilirsiniz.
  • Makineyi yerinden dışarı çekip tekrar geri itmişseniz, hiçbir hortumun katlanmadığından veya ezilmediğinden ve musluğun sonuna kadar açık olduğundan emin olun.
  • Bulaşık makinesini çalıştırın, uygun bir program seçin ve başlatın.
  • Program normal olarak çalışmaya başlarsa, sorun çözülmüştür.

3. Cihazda aynı hata mesajının görünüp görünmediğini ya da ekranın değişip değişmediğini kontrol edin

  • Cihazda başka bir hata kodu görünüyorsa sorunun tespit edilip giderilmesi için kullanım kılavuzunda hata koduna bakın.
  • Kullanım kılavuzunu buradan indirebilirsiniz.

4. Bir Yetkili Servis Merkezi ile irtibata geçin

Yukarıdaki önerilerle sorun çözülemiyorsa bir servis mühendisinin ziyaretini talep etmenizi öneririz

Uyarı: Sorun tamamen çözülene kadar ürünü kullanmamanızı öneririz. Ürünü prizden çekin ve tekrar takmanız halinde sorun çıkmayacağından emin olana kadar prize geri takmayın.




Bir Servis Talebi Oluşturun
Bir Servis Talebi Oluşturun

Uzman Electrolux teknisyenleri tarafından sabit fiyat onarımı sunduğumuz bir bölgedesiniz. Ürününüzü inceleyecek, sorununuzu xx TL ücret karşılığında, gerekli yedek parçalar da dahil, çözeceğiz.