Hasarlı veya gevşek bileşenler

Son güncelleme zamanı 26.11.2019 15:23

Cihazın ambalajının açılması sırasında hasarla karşılaşılması:

Cihazın bağlantısını yapmayın ve cihazı kullanmayın.

  • Nakliye sırasında cihazınızın zarar gördüğünü bildirmek için derhal cihaz satıcınıza başvurun. Satıcının telefon numarasını fatura veya sevk irsaliyesi üzerinde bulabilirsiniz.

Montaj / ilk kullanım sonrasında hasar tespit edilmesi:

  • Hasarı bildirmek üzere cihaz satıcınıza başvurun.

Servis talebinde bulunulması:

  • Mümkünse, Yetkili Servis Merkezine başvururken ilgili bileşeni de belirtin.
  • Yedek parçalar Web Mağazasından sipariş edilebilir.

Makale sizin için faydalı mıydı?

Bir Servis Talebi Oluşturun

Bir Servis Talebi Oluşturun

Uzman Electrolux teknisyenleri tarafından sabit fiyat onarımı sunduğumuz bir bölgedesiniz. Ürününüzü inceleyecek, sorununuzu xx TL ücret karşılığında, gerekli yedek parçalar da dahil, çözeceğiz.