Hata iC0 / iCo

Son güncelleme zamanı 28.11.2019 07:18

Konu:

  • Bulaşık makinesinde iC0, iCo, iC1, iC2 veya iC3 hata mesajı görünüyor

İlgili olanlar:

  • entegre bulaşık makinesi
  • bağımsız bulaşık makinesi

Çözüm:

1. Cihazınızı sıfırlayın

  • Bulaşık makinesinin fişini çekin, 1 dakika bekleyin ve tekrar prize takın.
  • Ayrıca panel üzerindeki sigortaları / güç düğmesini kullanarak da gücü kapatabilirsiniz.
  • Makineyi yerinden dışarı çekip tekrar geri itmişseniz, hiçbir hortumun katlanmadığından veya ezilmediğinden ve musluğun sonuna kadar açık olduğundan emin olun.
  • Bulaşık makinesini çalıştırın, uygun bir program seçin ve başlatın.
  • Program normal olarak çalışmaya başlarsa, sorun çözülmüştür.

2. Cihazda aynı hata mesajının görünüp görünmediğini ya da ekranın değişip değişmediğini kontrol edin.

  • Cihazda başka bir hata kodu görünüyorsa sorunun tespit edilip giderilmesi için kullanım kılavuzunda hata koduna bakın.
  • Kullanım kılavuzunu buradan indirebilirsiniz.

3. Yetkili Servis Merkezi ile irtibata geçin.

Yukarıdaki önerilerle sorun çözülemiyorsa bir servis mühendisinin ziyaretini talep etmenizi öneririz.

NOT: Soruna bağlı olarak, garanti süresi içinde olsanız dahi mühendisin yapacağı servis ziyareti için sizden ücret alınabilir.

Uyarı: Sorun tamamen çözülene kadar ürünü kullanmamanızı öneririz. Ürünü prizden çekin ve tekrar takmanız halinde sorun çıkmayacağından emin olana kadar prize geri takmayın.

Bir Servis Talebi Oluşturun
Bir Servis Talebi Oluşturun

Uzman Electrolux teknisyenleri tarafından sabit fiyat onarımı sunduğumuz bir bölgedesiniz. Ürününüzü inceleyecek, sorununuzu xx TL ücret karşılığında, gerekli yedek parçalar da dahil, çözeceğiz.