Hasarlı / çökük / çizik davlumbaz

Son güncelleme zamanı 29.11.2019 09:15

Davlumbazın ambalajının açılması sırasında hasarla karşılaşılması:

Cihazın nakli sırasında oluşan tespit edilmiş hasarı bildirmek için derhal satıcıya başvurun. Satıcının telefon numarasını fatura veya sevk irsaliyesi üzerinde bulabilirsiniz.


Cihazın bağlantısını yapmayın ve cihazı kullanmayın.

Montaj / ilk kullanım sonrasında hasar tespit edilmesi: 

Hasarı bildirmek üzere satıcıya başvurun.

Servis talebinde bulunulması:

Mümkünse, Yetkili Servis Merkezine başvururken ilgili bileşeni de belirtin.

Web Mağazamızdan yeni parçalar / bileşenler satın alın.


Makale sizin için faydalı mıydı?

service-electrolux

Bir Servis Talebi Oluşturun

Uzman Electrolux teknisyenleri tarafından sabit fiyat onarımı sunduğumuz bir bölgedesiniz. Ürününüzü inceleyecek, sorununuzu xx TL ücret karşılığında, gerekli yedek parçalar da dahil, çözeceğiz.