Covid-19 Information

Değerli müşterilerimiz, 

Tüketicilerimizin ve çalışanlarımızın sağlığı ve güvenliği en yüksek önceliğimizdir. Güncel durumu sürekli izliyor ve yerel yönetim otoritemizin en son bilgi ve tavsiyelerine dayanarak hareket ediyoruz.

Ülkemizdeki güncel durum göz önüne alındığında, sizi gereken her şekilde desteklemek için elimizden gelenin en iyisini yapıyoruz. Tarafınıza yapılan dönüşlerde oluşabilecek gecikmeler için şimdiden özür dileriz.

Bize aşağıdaki iletişim alternatiflerini kullanarak ulaşabilirsiniz :

İletişim ve destek merkezi:
0 850 250 35 89

09:00-18:00

musteri_hizmetleri@electrolux.com

Yetkili servis ziyaretleri

Electrolux ürününüzde bir aksilik olduğunu tespit ettiğinizde yetkili servise başvurmadan önce müşteri hizmetleri hattımızı arayarak veya web sitemizdeki destek bölümünü okuyarak sorununuzu uzaktan çözüp çözemeyeceğinizi mutlaka kontrol ediniz.

Siz, aile fertleri, iş çevreniz veya arkadaşlarınızdan biri, son 14 gün içinde Corona COVID-19 virüs salgını olduğu bilinen herhangi bir bölgeye gittiyseniz veya siz veya aile üyelerinizden herhangi birinde şu anda ateş veya akut solunum yolu semptomları varsa, soğuk algınlığı veya grip belirtisi varsa, lütfen tüm semptomlar geçtikten sonra en az 7 güne kadar yetkili servis onarım talebi oluşturmaktan kaçının ve COVID-19 salgını olduğu bilinen bir bölgeden döndükten sonra en az 14 gün bekleyin.

Çalışanlarımızın sağlığını korumak ve salgını önlemek adına bazı yeni tedbirler uygulanmıştır. Bu tedbirler kapsamında yetkili servis teknisyenlerimizin el sıkışma vb. direkt temastan kaçınması, maske ve eldiven kullanması kararları alınmıştır. Aynı zamanda servis ziyaret talebi oluşturulurken evinizde hastalık semptomları gösteren bir birey olup olmadığı sorgulanabilir ve olması durumunda servis ziyaretinin ertelenmesi de söz konusu olabilir.